SERVIS
Reklamacije u GARANTNOM ROKU!
Reklamacije u GARANTNOM ROKU!
Garancija važi prema garantnim uslovima, odnosno prema uslovima iz garantnog lista samog proizvoda.
Fizička oštećenja nastala nakon kupovine ne predstavljaju predmet reklamacije. Fizički oštećene proizvode ne možemo zameniti novim proizvodom.
Trudićemo se da odgovorimo u najkraćem mogućem roku prema našim mogućnostima. Nećemeo biti u mogućnostima odgovoriti odmah ni neradnim danima , ali prvim radnim danom ćemo vas kontaktirati
Prijavu reklamacije elektronskim formularom možete izvršiti ovde
Pošaljite vaš proizvod kurirskom službom ili poštom.
Uz proizvod obavezno pošaljite:
Bez prethodnog dogovora (E-mail, formular, Viber ili telefon) ne možemo snositi troškove slanja prema nama zbog nepoznavanja opravdanosti reklamacije.
Ukoliko je reklamacija opravdana, opravljenji ili zamenjeni (zavisno od prirode problema) proizvod vraćamo o našem trošku kurirskom službom.
Dostavite reklamirani proizvod vašem prodavcu. On će istu dostaviti nama. Zatim ćemo mi rešenu ( ukoliko je reklamacija opravdana ) vratiti u najraćem roku.
Ovo je nešto dugotrajnije rešenje, pa vam predlažemo da šaljete direktno nama, prema gore navedenim mogućnostima!